вторник, 2 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля №9




Працюючи у малих групах ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.  Тематичними запитаннями модуля були такі питання :
- Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
- Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
Плануючи  навчальний процес, ми повинні враховувати різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів та пам’ятати, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення для того, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий